torsdag, april 20, 2006

Att fira påsk som skuggkelgris



Ja, hur firar vi påsken vi små skuggisar? Det kan man fråga sig. Vi går såklart omkring och är jättesöta och luktar på påskliljor! Borde du ju anat. Nu när jag sa det så tycker du att du borde kommit på det själv va? Alltså, om inte annat så borde ju bilden ha gett dig ett litet tips i rätt riktning? Ska jag vara ärlig så känns det nästan förnedrande att behöva förklara och förtydliga något så himla enkelt. Du är ju tappad bakom en vagn. En dålig vagn. Har satt jag och var på påskhumör, jag vill önska alla en väldigt glad och ljus och trevlig påsk (lite i efterhand förstås). Men du måste ju dyka upp och förstöra allt? Har inte du en egen websida att vara på? VA? JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT! GLAD JÄVLA PÅSK DITT FÖRBANNADE ÅSNETRYNE! GRISMÖRT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar