tisdag, april 04, 2006

Marksuzu och Adidas i spännande samarbete!


Någon gång under försommaren (when it's done, som de säger) så ska de nya gamingmössen lanseras. Det är ett spännande samarbete mellan den gamla Swemob-ikonen Marksuzu och sportjätten adidas som ligger till grund för den nya satsningen. Marksuzu själv sägs vara helnöjd. - Jag tycker den nya linjen möss fungerar väldigt bra. Det jag själv har bidragit med, "katthårsfiltret", har hjälpt mig i många besvärliga situationer, säger Markus nöjt. Katthår som fastnar i musens optik är ju som bekant ett stort problem för många gamers, något som Marksuzu och adidas nu hoppas råda bot på. - Tyvärr så fick jag ge med mig vad det gäller reklamkampanjen. Jag hade naturligtvis hellre slagit fast att cybersportens färg är svart, låter han meddela bakom en illa dold grimas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar