måndag, juni 20, 2005

Söndagsnatt Top1+ lista

För 20minuter sedan så blev jag tillfrågad/ombedd att presentera en låtlista.
"fan skriv nåt hett goth-tips i bloggen vetja!"
jag tog denna förfrågan på stort allvar och satte mig ner och gick igenom vad jag kunde erbjuda. Resultatet blev som följer:

- Maxim - Killing Culture
En riktig energikick från en av Prodigys sångare. Önskar att mer Hip-Hop lät såhär. För detta är fanemig bra. Det är pop!

- Leftfield - Africa Shox
Kombinera ok musik med ok musik och du får detta. Bra musik. Detta är pop!

- Asian Dub Foundation - Fortress Europe
Man skulle kunna tro att detta är dub, andra skulla säga hip-hop. en polare skulle säga att det var rap och att rap suger. Jag säger att detta är bra som fan och att det är pop!

- Grand Theft Audio - Stoopid Ass
Do you think you can beat me? Detta är pop4real4life!

- Kiew - Sojifu (November Process Remix)
Här har vi något som är lite anorlunda. Det är klockrent och totalbra. Detta är jpop. Alltså de sjunger på japanska men det är pop. Det är pop!

-Prao

3 kommentarer:

  1. Jag minns en intervju jag gjorde för några år sedan med prodigys ena sångare. - jag har skrivit en låt om Arboga och tunnelseende, sa han./.../

    Nu gör han pop. Det låter som bajs passerat genom örat på prinsessan Madeleine.

    SvaraRadera
  2. Liam Howlett är den enda av de där killarna som är nått att ha,
    Dirtchamber Sessions 1 är ett fläsk-mys-verk (kan man säga så Strage?) och smälter ihop fint med koppartråd. Arvingarna är bra oxo

    SvaraRadera
  3. PRODIGY OCH ALL GOTH OCH ALLT SOM ÄR MOERKT OCH BLEKHYAT ÄR AS BRA!

    SvaraRadera